00:00:00

Často kladené otázky

Jak můžu změnit hráče v mé sestavě?
Pokud máte rozestavenou sestavu a Starligu zavřete, Vaše sestava zůstává uložená v sekci „Moje sestavy“. Pokud si však sestavu dokončíte a vsadíte, tak už nelze provádět změny. Pokud si chcete počkat na zveřejněné sestavy, vaše rozestavená sestava je vždy uložena a můžete ji najít v sekci „Moje sestavy“.

V soutěži o peníze jsem skončil na předních pozicích a přesto jsem nevyhrál. Není to chyba?
V soutěži o peníze jsme nuceni jako legální provozovatelé dle loterijního zákona přidávat bodovou hranici. Pouze po překonání bodové hranice se hráči kvalifikují do soutěže o bonusový bank. Bodové hranice se snažíme nastavit tak, aby hráči vyhrávali atraktivní částky, ale občas se stane, že se přes bodovou hranici dostane příliš hráčů (což znamená, že vítězné částky nejsou atraktivní). Násobek vkladu dle kurzu však garantujeme!
V případě, kdy se přes bodovou hranici nedostane nikdo (což se stává v minimu případech), tak bohužel výhry nemůžeme vyplácet. Pokud však nikdo nevyhraje, částka z bonusu se vždy přesouvá do příští relevantní soutěže, a jsou tedy ještě vyšší výhry! Více o bonusové hře můžete nalézt zde

Co jsou to SL Kč?
SL Kč jsou turnajové peníze, které slouží jako vstupenka do placených soutěží. Tyto turnajové peníze není možno vybrat

Co je potřeba k získání 200 SL Kč bonusu pro nové hráče
Pro získání bonusu 200 SL Kč je potřeba se zaregistrovat, dokončit svou registraci u partnera GECO (nebo na domácích zápasech hokejové Komety Brno a fotbalového FK Jablonec, kde se můžete registrovat bez minimálního vkladu) a vložit minimálně 100 Kč na hráčské konto

Ve výsledcích za poslední kolo soutěže jsem skončil na vyhrávajícím místě a měl vyhrát, ale odměna mi doposud nebyla připsána. Můžu vědět proč?
Soutěž zatím pravděpodobně není vyhodnocena, proto vám doposud nebyla připsána výhra. Výhry se připisují v okamžik vyhodnocení soutěže, což obvykle bývá následující den do 12:00

Jak probíhá dokončení registrace na GECO, abych mohl/a hrát o skutečné peníze?
Registraci si můžete dokončit na stránce registrace.starliga.cz, trvá to cca. 5 minut. Po vyplnění políček s osobními údaji Vás zapíšeme do systému, vezmete si občanku a minimální vklad 100 Kč, a přijdete do nejbližší pobočky trafiky GECO. Tam předložíte občanku a minimální vklad prodejci s tím, že chcete dokončit registraci do STARLIGY. Prodávající Vás najde v systému, vytiskne 2 smlouvy, které podepíšete (jednu si necháte) a prodávající Vám odklikne registraci. Nezapomeňte si říct o účet, ať si jste jistí, že Vás prodávající doregistroval.

Můžu si vybrat peníze přes GECO?
Vybrat přes GECO si samozřejmě můžete, ale doporučujeme spíš využít možnost bankovního převodu, kdy můžeme zaručit, že Vám bez problému vyplatíme částku do tří pracovních dnů na účet. V trafikách GECO jde vybírat maximálně 5000 Kč. Na kiosku v trafice si zadáte v aplikaci Starliga „Výběr peněz“ a postupujete podle instrukcí. Po dokončení výběru jdete na pokladnu a peníze si vyberete.

Můžu se registrovat, i když jsem občan jiné země?
Registrovat se může každý, kdo má české rodné číslo (občani SR, nebo cizinci s trvalým pobytem). Stačí jen mít platný cestovní pas. Pokud Vám nejde zadat do kolonky „číslo dokladu“ číslo pasu, protože máte písmena v pasu, doporučujeme zadat číslo pasu bez písmenek, a při dokončení registrace tuto informaci sdělit prodávajícímu v GECO.

Můj hráč měl chybně započítané body, a kvůli tomu jsem přišel o výhru. Mohu ticket reklamovat?
V případě, že je soutěž ve stavu “hraje se” nebo “dohraná” tak jsme schopni Vaši reklamaci prozkoumat a přijít na případné chyby s vyhodnocováním. My však bereme data z oficiálních zdrojů a ty se někdy mění v průběhu času (občas i s několikadenní/týdenní prodlevou), proto když se soutěž dostane do stavu “vyhodnocená” bereme data jako finální a neměnná, i pokud se stane, že se oficiální statistika změní. Více zde.

Na účtě mám dostatek peněz, ale při sázce mi to hlásí “Chyba: Bohužel nemáte na kontě dost peněz.” Proč?
V takovém případě je možné, že jste překročil/a Vámi nastavené sebeomezující limity. Limity si můžete změnit přes url: registrace.starliga.cz, kde kliknete na “Dokončit registraci” a pokračujete dál dle instrukcí. V kroku 5/5 si potom můžete Vaše limity změnit. Dle loterního zákona se však Vaše změny projeví až po sedmi dnech.